n
n n Evet; bugün Öğretmenler Günü.
n n Bugün en önemli günlerimizden biri.
n n Bizleri, geleceğimizin teminatı çocuklarımızı yetiştirenlerin günü.
n n Öğretmenler, kutsal bir mesleğin fertleri.
n n Onları, bizleri yetiştirdikleri biçimde saygıyla anmamız gerekir.
n n Onlara verilen değeri göstermeliyiz.
n n Onları mesleklerini en iyi biçimde yapabilecek ortama kavuşturmak zorundayız.
n n Onlar, bizleri yetiştirdi, biz ise bizleri yetiştirenlere gereken destek ve önemi veriyor muyuz?
n n Gereken saygıyı gösteriyor muyuz?
n n Öğretmenlerimizin insanca yaşayabilmeleri için yetecek oranda maaş verilebiliniyor mu?
n n Öğretmen olarak yetiştirilenlere görev verilebiliniyor mu?
n n Veliler olarak öğretmenlere karşı gerektiği saygı ve sevgiyi verebiliyor muyuz?
n n Veliler olarak öğretmene emanet ettiğimiz çocuklarımıza öğretmene saygının önemini aşılayabildik mi?
n n Öğrencisi veya velisi tarafından dövülen, hatta bıçaklanan öğretmenlere gereğince sahiplenebiliyor muyuz?
n n Bırakın bizleri, Milli Eğitim sahip çıkabiliyor mu?
n n Bizler, yetkililer öğretmenlerimize gerektiği önemi veremezken, öğretmenler acaba geleceğimizin teminatı çocuklarımızı yeterince eğitebiliyor mu?
n n Görünen o ki; ortada bir kan kaybı var.
n n Hepimizin hatasından kaynaklanan.
n n Ne dersiniz?
n n
n n Bu ihmalkarlık değil de ne?
n n
n n Vurdumduymazlıkta üstümüze yok.
n n Aldırış etmeyiz, önemsemeyiz.
n n Başımıza gelebilecekleri hiç ama hiç hesap etmeyiz.
n n Bodoslama dalarız her işe, bir an önce bitirmeye çalışırız.
n n Hesap-kitaptan anlasak da uygulamaktan uzak kalmayı tercih ederiz.
n n Batılılar gibi başlayıp Doğulular gibi bitiririz her işi.
n n Gülerek başlayıp, ağlayarak bitirmekten bile ders alamaz olduk.
n n Böylesine bir duyarsızlık, gerekli önlemleri alamamazlık Tekkeköy’de faciaya neden oldu.
n n 5 kişi öldü, 15 kişi de yaralandı.
n n Şimdi hepimiz dövünüp duruyoruz.
n n İş kazalarını gündeme getiriyoruz.
n n Önlem almayanları suçluyoruz.
n n İhmalkarlıkları bir bir sıralıyoruz.
n n Birkaç gün Batılı gibi söylenip dururuz, sonrasında ise Doğulular gibi devam ederiz.
n n Bugün ihmalkarlıkları ortaya koyanlar o ihmalkarlıklar yinelenirken onlar sessiz kalıp adeta bir sonraki faciaya dek sessizliklerini sürdürecek.
n n Tıpkı geçmişteki facialarda olduğu gibi.
n n Yanılıyor muyum, ne dersiniz?
n n
n n
n n Medyada çete operasyonu…
n n
n n Kutsal kabul ettiğimiz mesleğimizin içine sonradan sızan ve olumsuz kullananların verdiği zarar küçümsenemez.
n n Bu meslek farklı.
n n Bu meslek çıkarlarını ön planda tutanların mesleği değil.
n n Bu meslek özveri isteyen, zorla almak değil, zorla bilgilendirmeye gayret eden bir meslek.
n n Bu mesleğin gerçek sahipleri güven aşılamış, inandırmış ve yön vermiş haliyle daima saygınlık görmüştür.
n n Sonrasında türeyenler bu saygın mesleğin kelimenin tam anlamıyla içine ettiler.
n n En acı yanı da onların türemesine iktidarların neden olması.
n n İktidarlar ortaya attı, büyüttü, destek verdi.
n n Sonrasında ise iktidarları da tehdit eder hale geldiler.
n n İşadamlarından rüşvet istediler.
n n Bürokratlardan şantajla yapılamaz işleri yapmalarını istediler.
n n Kral kesildiler.
n n Mesleğin gücünü çıkarları için kullandılar.
n n Artık bu türlere ‘dur’ denmesi gerektiği gerçeği kabullenilir oldu ve teknik takipler sonucu gerçekleştirilen operasyonlarla yakalanıp adalete teslim ediliyorlar.
n n Kaçınılmaz olması gereken bu.
n n Mesleğe sızıp şantaj yapanlara son verilebilmesi için bu tür operasyonlara ihtiyaç var.
n n Bu arada, daha öncede uyarmıştım, bu türlere fırsat verilmemesi, şantajlarına karşı konulması, hak ettikleri cezaya çarptırılmaları için hepimize düşen görevi hepimiz yerine getirmeliyiz.
n n Ne dersiniz?
n n
n n Gülümse:
n n
n n Öğretmenin notu…
n n
n n Minik kız elinde karnesiyle evden içeri girmiş. Karnesini babasına göstermiş. Babası bir bakmış baştan aşağı pekiyi, bir iki tane de iyi
n n var, ama öğretmen karnenin altına şöyle bir not düşmüş:
n n - Çok akıllı ve yetenekli bir çocuk fakat bir kusuru var, derste çok
n n konuşuyor. Buna nasıl son verebileceğimiz hakkında fikirlerim var, en kısa zamanda siz velisiyle de paylaşmak istiyorum
n n Baba bunun üzerine karneyi imzalamış ve öğretmenin görüşlerinin altına kendi de bir not düşmüş:
n n - Lütfen paylaşalım, çünkü işe yararsa ben de annesinde
n n uygulayacağım..
n n
n n Ne dersin…
n n
n n Temelcik e öğretmeni sormuş,
n n -Kompozisyonun iyi ama Cemal inkiyle kelimesi kelimesine aynı,ne dersin bu işe?
n n -Cemal inçi de iyi derum..
n n
n n Ali’nin cevabı…
n n
n n Öğretmen Aliye sormuş:
n n -Rüzgar nedir?
n n -Acelesi olan havadır öğretmenim.
n n
n n Aforizma:
n n
n n Bir öğretmen ebediyete hükmeden insandır. Tesirlerinin nerede biteceği asla bilinemez.
n n Henry Adams
n n
n n Tarihte Bugün:
n n
n n 24 Kasım 1930 : Atatürk, Samsun dan Çarşamba ya gitti. İlçede ziyaret ve incelemelerde bulundu. Türkocağı hatıra defterine Çarşamba Türkocağı nda tanıdığım gençlik iftihara lâyıktır. diye yazdı. Atatürk, akşam Çarşamba dan Samsun a döndü.
n n
n n Başöğretmen Mustafa Kemal Atatürk…
n n
norder abortion pill abortion pill where can i buy abortion pills