n

n
n Evet; bugün Öğretmenler Günü.
n
n Bugün en önemli günlerimizden biri.
n
n Bizleri, geleceğimizin teminatı çocuklarımızı yetiştirenlerin günü.
n
n Öğretmenler, kutsal bir mesleğin fertleri.
n
n Onları, bizleri yetiştirdikleri biçimde saygıyla anmamız gerekir.
n
n Onlara verilen değeri göstermeliyiz.
n
n Onları mesleklerini en iyi biçimde yapabilecek ortama kavuşturmak zorundayız.
n
n Onlar, bizleri yetiştirdi, biz ise bizleri yetiştirenlere gereken destek ve önemi veriyor muyuz?
n
n Gereken saygıyı gösteriyor muyuz?
n
n Öğretmenlerimizin insanca yaşayabilmeleri için yetecek oranda maaş verilebiliniyor mu?
n
n Öğretmen olarak yetiştirilenlere görev verilebiliniyor mu?
n
n Veliler olarak öğretmenlere karşı gerektiği saygı ve sevgiyi verebiliyor muyuz?
n
n Veliler olarak öğretmene emanet ettiğimiz çocuklarımıza öğretmene saygının önemini aşılayabildik mi?
n
n Öğrencisi veya velisi tarafından dövülen, hatta bıçaklanan öğretmenlere gereğince sahiplenebiliyor muyuz?
n
n Bırakın bizleri, Milli Eğitim sahip çıkabiliyor mu?
n
n Bizler, yetkililer öğretmenlerimize gerektiği önemi veremezken, öğretmenler acaba geleceğimizin teminatı çocuklarımızı yeterince eğitebiliyor mu?
n
n Görünen o ki; ortada bir kan kaybı var.
n
n Hepimizin hatasından kaynaklanan.
n
n Ne dersiniz?
n
n
n
n Bu ihmalkarlık değil de ne?
n
n
n
n Vurdumduymazlıkta üstümüze yok.
n
n Aldırış etmeyiz, önemsemeyiz.
n
n Başımıza gelebilecekleri hiç ama hiç hesap etmeyiz.
n
n Bodoslama dalarız her işe, bir an önce bitirmeye çalışırız.
n
n Hesap-kitaptan anlasak da uygulamaktan uzak kalmayı tercih ederiz.
n
n Batılılar gibi başlayıp Doğulular gibi bitiririz her işi.
n
n Gülerek başlayıp, ağlayarak bitirmekten bile ders alamaz olduk.
n
n Böylesine bir duyarsızlık, gerekli önlemleri alamamazlık Tekkeköy’de faciaya neden oldu.
n
n 5 kişi öldü, 15 kişi de yaralandı.
n
n Şimdi hepimiz dövünüp duruyoruz.
n
n İş kazalarını gündeme getiriyoruz.
n
n Önlem almayanları suçluyoruz.
n
n İhmalkarlıkları bir bir sıralıyoruz.
n
n Birkaç gün Batılı gibi söylenip dururuz, sonrasında ise Doğulular gibi devam ederiz.
n
n Bugün ihmalkarlıkları ortaya koyanlar o ihmalkarlıklar yinelenirken onlar sessiz kalıp adeta bir sonraki faciaya dek sessizliklerini sürdürecek.
n
n Tıpkı geçmişteki facialarda olduğu gibi.
n
n Yanılıyor muyum, ne dersiniz?
n
n
n
n
n
n Medyada çete operasyonu…
n
n
n
n Kutsal kabul ettiğimiz mesleğimizin içine sonradan sızan ve olumsuz kullananların verdiği zarar küçümsenemez.
n
n Bu meslek farklı.
n
n Bu meslek çıkarlarını ön planda tutanların mesleği değil.
n
n Bu meslek özveri isteyen, zorla almak değil, zorla bilgilendirmeye gayret eden bir meslek.
n
n Bu mesleğin gerçek sahipleri güven aşılamış, inandırmış ve yön vermiş haliyle daima saygınlık görmüştür.
n
n Sonrasında türeyenler bu saygın mesleğin kelimenin tam anlamıyla içine ettiler.
n
n En acı yanı da onların türemesine iktidarların neden olması.
n
n İktidarlar ortaya attı, büyüttü, destek verdi.
n
n Sonrasında ise iktidarları da tehdit eder hale geldiler.
n
n İşadamlarından rüşvet istediler.
n
n Bürokratlardan şantajla yapılamaz işleri yapmalarını istediler.
n
n Kral kesildiler.
n
n Mesleğin gücünü çıkarları için kullandılar.
n
n Artık bu türlere ‘dur’ denmesi gerektiği gerçeği kabullenilir oldu ve teknik takipler sonucu gerçekleştirilen operasyonlarla yakalanıp adalete teslim ediliyorlar.
n
n Kaçınılmaz olması gereken bu.
n
n Mesleğe sızıp şantaj yapanlara son verilebilmesi için bu tür operasyonlara ihtiyaç var.
n
n Bu arada, daha öncede uyarmıştım, bu türlere fırsat verilmemesi, şantajlarına karşı konulması, hak ettikleri cezaya çarptırılmaları için hepimize düşen görevi hepimiz yerine getirmeliyiz.
n
n Ne dersiniz?
n
n
n
n Gülümse:
n
n
n
n Öğretmenin notu…
n
n
n
n Minik kız elinde karnesiyle evden içeri girmiş. Karnesini babasına göstermiş. Babası bir bakmış baştan aşağı pekiyi, bir iki tane de iyi
n
n var, ama öğretmen karnenin altına şöyle bir not düşmüş:
n
n - Çok akıllı ve yetenekli bir çocuk fakat bir kusuru var, derste çok
n
n konuşuyor. Buna nasıl son verebileceğimiz hakkında fikirlerim var, en kısa zamanda siz velisiyle de paylaşmak istiyorum
n
n Baba bunun üzerine karneyi imzalamış ve öğretmenin görüşlerinin altına kendi de bir not düşmüş:
n
n - Lütfen paylaşalım, çünkü işe yararsa ben de annesinde
n
n uygulayacağım..
n
n
n
n Ne dersin…
n
n
n
n Temelcik e öğretmeni sormuş,
n
n -Kompozisyonun iyi ama Cemal inkiyle kelimesi kelimesine aynı,ne dersin bu işe?
n
n -Cemal inçi de iyi derum..
n
n
n
n Ali’nin cevabı…
n
n
n
n Öğretmen Aliye sormuş:
n
n -Rüzgar nedir?
n
n -Acelesi olan havadır öğretmenim.
n
n
n
n Aforizma:
n
n
n
n Bir öğretmen ebediyete hükmeden insandır. Tesirlerinin nerede biteceği asla bilinemez.
n
n Henry Adams
n
n
n
n Tarihte Bugün:
n
n
n
n 24 Kasım 1930 : Atatürk, Samsun dan Çarşamba ya gitti. İlçede ziyaret ve incelemelerde bulundu. Türkocağı hatıra defterine Çarşamba Türkocağı nda tanıdığım gençlik iftihara lâyıktır. diye yazdı. Atatürk, akşam Çarşamba dan Samsun a döndü.
n
n
n
n Başöğretmen Mustafa Kemal Atatürk…
n
n
n
order abortion pill abortion pill where can i buy abortion pills