Samsun'da YEPAŞ'ın kesinti zulmü vatandaşı illah dedirtti. Borcundan dolayı elektriği kesilen vatandaşlar, ödemeyi yaptıktan sonra 'taahhüt gereği 24 saat' yerine 120 saat geçsede elektriği yeniden bağlanmıyor. Yepaş'a durumu bildirmek isteyen vatandaş ise karşısında bilgi verecek, işlem yapacak görevli bulamıyor.

Samsun Liman Mahallesi'nde binanın asansör elektriği borcu nedeniyle kesilen vatandaş, aynı gün ödeme yaparak elektriğin açılmasını bekledi. Aradan 4 gün geçmesine rağmen enerjinin neden hala verilmediğini sormak için YEPAŞ'ı arayan vatandaş karşısında muhatap bulamadı. Gün boyu YEPAŞ'ın whatsap ve müşteri temsilcisine durumu anlatmaya çalıştığını belirten vatandaş, "Hizmet sözleşmesi gereğince kesilen elektriğin borcu ödendikten 24 saat sonra hizmete açılması lazım. Ancak hem borcu ödenen elektriği yeniden vermiyorlar, hem de kendilerinin bile tam olarak nasıl yapıldığını bilmediği işlemi vatandaşa anlatıyorlar. YEDAŞ'ın kesintiler ve ardından yaptığı zulme birileri dur demeli. Samsun bu kadar sahipsiz mi? Bu şehirde hizmet yapmayan kurumlara 'Ne yapıyorsunuz?' siz diyen devlet adamı yok mu?" diye konuştu.