Teknoloji odaklı yaklaşımıyla iş dünyasında fark yaratan Bizigo, iş seyahati ve masraf yönetimi çözümleri ile sektördeki iddiasını bir kez daha ortaya koyuyor. Tek platform üzerinden, tamamen dijital olarak sunulan hizmetler, her ölçekte şirketin zaman ve bütçeden tasarruf etmesini sağlayan yetenekleri ile dikkat çekiyor.

Depremzede vatandaşlar, ilçe değişikliği için sandık başında Depremzede vatandaşlar, ilçe değişikliği için sandık başında

İş Seyahati Planlamanın Teknolojik Yolu: Bizigo

Seyahat yönetimi denildiğinde Türkiye’de akla ilk gelen marka olan Bizigo, tüm iş seyahati ihtiyaçlarının tek platformdan, uçtan uca, hesaplı bir şekilde yönetilmesini sağlıyor. Bizigo ile konaklama, uçak bileti, araç kiralama, havalimanı transferi, vize hizmetleri gibi seyahat adımları kolayca planlanabiliyor. Bu yenilikçi uygulama, akıllı raporlama seçenekleri ile de şirketlerin seyahat harcamalarını sağlıklı bir şekilde analiz edebilmesine imkan tanıyor. Bizigo ile şirketlerde her departman için farklı seyahat politikaları oluşturmak ve departmanların bu politikaya göre seyahatlerini planlamak mümkün hale geliyor. Özel olarak belirlenen limit ve onay süreçleri ile tüm çalışanlar, şirket politikasına uygun şekilde, seyahat bütçelerini aşmadan yolculuklarını tamamlıyor. Şirketler tüm konaklama ve uçuşlarda kendilerine özel tanımlı fiyatlarla en hesaplı seyahat seçeneklerine anında ulaşılabiliyor. Tüm ERP ve muhasebe sistemleri ile tam uyumlu olarak çalışan Bizigo, şirketlerin mevcut dijital altyapısına kolayca uyum sağlıyor.

Bizigo, etkinlik yönetimi modülüyle de farkını ortaya koyuyor. Bu özellik ile şirketler, düzenleyecekleri her türlü etkinliği Bizigo üzerinden yönetebiliyor. Etkinlik detayları, konaklama ve uçuş bilgilerini içeren bir davetiye Bizigo üzerinden oluşturuluyor ve katılımcılara otomatik olarak iletiliyor. Daveti kabul eden katılımcılar, yönlendirmeleri takip ederek Bizigo üzerinden rezervasyonlarını tamamlıyor. Davete kimlerin katılıp katılmadığı, Bizigo üzerinden kolayca takip edilebiliyor.

İş seyahati danışmanlığı alanında çığır açan Bizigo, seyahat eden çalışanların güvenliğini de ihmal etmiyor. Bizigo’nun canlı seyahat konum kontrolü özelliği ile seyahat eden çalışanın nerede olduğu anlık olarak görüntülenebiliyor. Bu sayede, olası bir tehlike anında çalışanın bölgeden hızlıca tahliyesi sağlanıyor ya da çalışanın güvende olduğu hızlıca teyit edilebiliyor. Olağanüstü durumlar için kriz yönetimi ve 7/24 danışma hattı da Bizigo’nun sunduğu hizmetler arasında yer alıyor.

Bizigo, Masraf Yönetimini Dijitalleştiriyor

 

Bizigo, masraf yönetimi süreçlerini dijitalleştiren yeni uygulaması ile iş seyahati yönetiminde olduğu gibi şirketlere büyük kolaylık sağlıyor. Bizigo masraf yönetimi uygulaması ile manuel olarak ilerleyen, karmaşık masraf süreçleri tek bir platformdan, birkaç adımda, kolayca yönetilebiliyor. Masraf işlemlerini, fatura onaylarını ve ödeme akışlarını tek platformda birleştiren Bizigo; şirket sahiplerinin, finans ekiplerinin ve çalışanların tüm giderlerini tek yerden ve etkin bir şekilde yönetmelerini sağlıyor.

Bizigo, tüm şirket ödemeleri ve çalışan harcamalarında kullanılabilen, Türkiye’de bir ilk olma özelliğini taşıyan Bizigo Kart ile de sektörde devrim niteliğinde bir yeniliğe imza atıyor. Fiziki veya dijital olarak kullanılan bu kart ile tüm masraflar tek bir yerden yönetilebiliyor. Bizigo Kart ile yapılan harcamalarla eş zamanlı olarak Bizigo mobil uygulamasında harcama kaydı da oluşuyor. Otomatik olarak oluşan bu kayda yapılan masrafın fiş ya da fatura görseli eklenerek onaya gönderiliyor. Mobil uygulama üzerinden kullanılabilen dijital kart, karekod ile ödeme seçeneği ile de fark yaratıyor.

Bizigo ile Hemen Tanışın!

Sektörde ilklere imza atan Bizigo ile tanışmak son derece kolay. Şirketler, www.bizigo.com üzerinden bu yenilikçi platformu ücretsiz olarak deneyimleyebilmek için talep oluşturabiliyor.

Siz de harcama ve masraf yönetimi süreçlerinizi dijital hale getirmek ve Bizigo’nun ayrıcalıklı dünyası ile tanışmak için www.bizigo.com adresini ziyaret edebilirsiniz.

Editör: Ozge Ozkan