Araç hala Hint yaz kamuflajına sarılı olsa da, onun hakkında bazı detaylara ulaştık ve sedan kardeşinden daha fazlasını tahmin edebiliyoruz.
Volkswagen'in ilk elektrikli vagonunun doldurulması gereken oldukça büyük pabuçlar var. Volkswagen'in emlak pazarındaki geçmişi altmış yılı aşkın bir süreye dayanıyor ve Variant ve Arteon Shooting Brake gibi modelleri içeriyor. VW'nin tamamen elektrikli ilk emlak modeli ID.7 Tourer'ın 2024'te piyasaya sürülmesi planlanıyor.
ID.7 Tourer, ID.7'nin 0,23'ünün sadece çok az gerisinde olan 0,24'lük dikkat çekici bir Cd değerine sahiptir . Bu, bu vagonun modernize edildiği ve verimliliğine ve performansına yardımcı olduğu anlamına gelir.
Beş yolcuyu rahatça sığdırabilecek kapasiteye sahip ID.7 Tourer, 545 l'ye kadar bagaj hacmi sağlar. Arka koltukları katladığınızda, 1.714 l'ye kadar alabilen neredeyse iki metre uzunluğunda bir kargo alanına sahip olursunuz. . Bunlar Volkswagen Passat'ın biraz kıskançlıkla göz ardı edebileceği rakamlar.
ID.7 Tourer, Volkswagen Grubu'nun modüler sistemi olan MEB platformu üzerine inşa edilmiştir; bu platform, ekstra iç ferahlık için kısa çıkıntılara ve uzun dingil mesafesine olanak tanır.
Volkswagen'in Almanya Emden'deki fabrikası ID.7 Tourer'ı üretme onuruna sahip olacak. Bu tesisin elektrikli araçlarla yapılan ilk rodeosu değil; zaten ID.4 ve ID.7'nin üretimine ev sahipliği yapıyor .
Volkswagen, ID.7 Tourer'ın güç aktarım sistemi özellikleri konusunda ağzını sıkı tutuyor. Ancak, 282 beygir gücü çıkışına sahip arkaya monteli bir elektrik motoru kullanan ve 77 kWh ve 89 kWh pil seçenekleri sunan ID.7 sedan ile olan bağları göz önüne alındığında, bir ipucumuz olduğu söylenebilir. Estate gövde şeklinin ne kadar menzil cezası getireceğini göreceğiz.
Öğle yemeğinizi 313 hp AWD versiyonunun da başaracağına bahse girebilirsiniz ve GTX Touring'in kartlarda olabileceğine dair söylentiler var. ID.7 Tourer'ın perdelerinin önümüzdeki aylarda tamamen kaldırılmasını ve Avrupa showroom'unun önümüzdeki yılın başında tanıtılmasını bekliyoruz.