n
n n Her inanç mensubunun olduğu gibi Müslümanların da kendilerini gerçekleştirici bir eğitim davalarının ve buna paralel olarak da bir projelerinin olması doğaldır.
n n İnançlar inhisarcı olup, içinde bulundukları topluma egemen olmak ister.
n n İnsanlar, sahip oldukları inançlarını çevrelerine yaymak ister.
n n Bütün bunlar eğitimle gerçekleşir.
n n Ancak Müslümanların bu anlamda ne davaları ve ne de bu davalarını gerçekleştirici projeleri vardır.
n n Her şeyden önce Müslümanlar, kimlik sorunlarını henüz çözebilmiş değillerdir. Meşruiyetlerini, hala karşıtlarının onayında aramak zorunda kalıyorlar.
n n Davalarında ve projelerinde “TEZ” aşamasına gelemeyen, tepkici zihniyetten kurtulamayan ve korkularıyla yaşayan Müslümanların daha çok çalışmalarının gereğine inanıyoruz.
n n Müslümanların bu durumlarının en önemli nedeni yasal engeller ile adı-sanı Müslüman olanların gayri ahlaki ve saygısızca mahalle baskılarıdır.
n n Bu nedenden dolayı Müslümanlar, ellerindeki haritayı konumlandırmasını yeniden ve sağlıklı bir şekilde yapmalıdır.
n n Aksi halde harita üzerindeki yolların hiçbiri hedefe ulaştıramaz.
n n Usulsüz vusulün olamayacağını bilmelidirler.
n n Taşıma su ile değirmenin döndürülemeyeceğini öğrenmelidirler.
n n Bunun da en önemli nedeninin “bilginin İslamileştirilmesi çalışmalarının” yok derecesinde olması ve Müslüman bilim adamlarının kendi yörüngelerinde seyrüsefer yapma ortamını oluşturamamalarıdır.
n n Dileriz ki, Müslümanların bir eğitim davaları ve buna paralel olarak da bir projeleri olsun.
n n Çünkü bu sorun yalnız Türkiyeli değil, tüm dünya Müslümanlarının çözülmesi gereken en önemli sorunudur.
n n Selam ve sevgi ile….
n